خسته اما از تنهایی خسته ام از خاطرات تلخ نبودنت

تولدت مبارک عشقم نفسم

تولدت مبارک - مریمم - arshiyan

خسته اما از تنهایی خسته ام از خاطرات تلخ نبودنت
دل خسته دلم تنگ است اين شبها، يقين دارم که ميدانی صدای غربتِ من را، زِ احساسم تو می خوانی شدم از درد تنهايی گُلی پژمرده و غمگين ببار ای ابر پاييزی، که دردم را تو ميدانی ميانِ دوزخ عشقت، پريشانُ و گرفتارم چرا ای مرکبِ عشقم، چنين آهسته ميرانی تپش های دلِ خسته م، چه بی تابُ و هراسانند به من آخر بگو ای دل، چرا امشب پريشانی دلم دريایِ خون است و پر از امواج بی ساحل درون سينه ام آری، تو آن موجِ هراسانی هَماره قلب بيمارم، به يادِ تو شَود روشن چه فرقی می کند اما، تو که اين را نمی دانی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:,

] [ 15:22 ] [ محمدخسته دل ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

طراحی سایت

کد بارش قلب ساده در وبلاگ
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر